17. november 2014

Perth fredag - Nydelig vandring i Kings Park

All good things come to an end... Turen har imidlertid vært en suksess, både jobb- og oppgavemessig. Så får det heller være at vi ikke har fått tid til så mye sightseeing som jeg kunne ønsket. Idag har jeg likevel klart å få med meg en rusletur i Kings Park - en park jeg elsker å besøke! Jeg fikk bare med meg en liten del, siden jeg ikke hadde mange timene. Vi må forlate hotellet 14.30, så her var det bare å kjøre på. Oppover bakken til starten på parken ble jeg angrepet av en fugl. Den satte klørne i skallen på meg og kakket meg i hodet. Enten så likte den ikke blondiner eller så hadde den et rede i jakaranda-treet rett over hodet på meg. Jeg satser på sistnevnte. Her er noen bilder fra området opp mot og i parken - så mye (lite) som jeg fikk med meg denne gang.












.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar