21. november 2014

Bangkok fredag - massasje eller fisketur?

Idag sendte jeg mannfolka ut på egenhånd. Rimelig trygt vil jeg anta. På fisketur... haha :o)  Et fiskevann med garantert fangst på over 15kg står på planen. Lykke til! Jeg bestemte meg heller for mer massasje og nærmere utforsking av shoppingsenteret Terminal 21. Mer i min ånd - kan du sei... Shopping turen ble mager i resultat av kjøpte gjenstander, men jeg fikk knipset et par bilder fra "London". Hver etasje i Terminal 21 shoppingsenter er nemlig omgjort til et by-tema. San Franscisco, Tokyo, Hollywood (øverste etasje med kinoene) og som nedenfor - London. Kontakter man informasjonsskranken i første etasje og har med passet for innsjekk så får man også gratis wifi i hele bygget. Litt kult.



 Hopp på Londons dobbeldekker buss og få med deg en laaaang rekke butikker!


Ei av 10-12 shoppinggater i London-etasjen.

På vei tilbake til leiligheten svippet jeg innom King and I igjen for turens tredje massasjerunde. 90 minutter med oljemassasje denne gang. Kroppen tåler dårlig flere tradisjonell thai bryt og brekk i uka. Holdt på å sovne... helt til denne MMS'en droppet inn akkurat da jeg var ferdig. Mannfolka var gått varme, og her er litt av fangsten. Nå får jeg lade opp til alle fiskehistoriene som sannsynligvis kommer til å bli flerfoldige utover kvelden. Oh my.... (men det var en flott fisk da!)

Bilde fra en Nikon-viewer enn sålenge, men vi forstår jo hva det går i... :o)


.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar